Tarvitsetko apukäsiä markkinointiin?

Usein on fiksua pyytää konsultointiapuja asioissa, mihin omat resurssit eivät riitä. Mikäli sinulla on tunne, että markkinointisi tarvitsisi lisäpotkua, ota rohkeasti meihin yhteyttä.

Me voimme:

1. Antaa neuvoja ja opastusta markkinointiin liittyvissä asioissa.

2.Tarjota työpanostamme markkinointiprojekteihisi.

3. Hoitaa koko markkinointisi, mikäli olet kasvua hakeva, pienehkö yritys.

Ota yhteyttä

Näissä asioissa voimme palvella

Some-markkinointi

Haluatko saada sosiaalisesti mediasta hyödyn irti? Me voimme tehdä tilannekartoituksen sekä suunnitelman somemarkkinointisi tehostamiseksi. Ylläpidämme myös asiakkaidemme sometilejä ja -kampanjoita.

Markkinointisuunnitelmat

Voimme tehdä yrityksellesi kattavan markkinointisuunnitelman, missä käydään läpi tavoitteet, käytettävät mediat, aikataulutus ja henkilöstöresurssien tarpeet.

Hakukoneoptimointi

Voimme konsultoida yritystäsi saamaan parempia tuloksia aikaan hakukoneissa. Teemme myös hakukoneoptimointia käytännön työnä, mikäli omat resurssisi eivät riitä.

Myynnin kehittäminen

Meillä on toistakymmentä vuotta kokemusta myymisestä. Voit kysyä meiltä konsultaatiota, miten yrityksesi myynti saataisiin takomaan enemmän tulosta. Kontaktiemme kautta voimme auttaa myös käytännön b2b -myynnissä.

Miten edetä asiassa?

Miten asian kanssa edetään?

Ota yhteyttä

Aivan aluksi, meidän on tärkeää tietää, mihin tarvitset apuamme. Keskustelle tarpeistasi, jonka jälkeen voimme katsoa, mitä voimme tehdä markkinointisi tehostamiseksi.

Lähetämme tarjouksen

Kun tiedämme, mitä tarvitset, voimme lähettää tarjousehdotuksen.

Suunnitelma

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Teemme markkinointisuunnitelman siltä osin, kuin sopimuksessa on hyväksytty. Suunnitelmaan sisältyy projektin vaiheet, aikataulutus sekä resurssien määritys.

Toteutus

Alamme toteuttaa suunnitelmaa aikataulun mukaisesti. Teemme työn toimistoltamme käsin, mutta voimme välillä pitää myös palavereja etänä ja myös kasvotusten.

Raportointi

Markkinointi ilman seurantaa ja raportointia ei ole enää nykypäivää. Saat meiltä tarvittavat tilastot markkinoinnin toimivuudesta tarvittaessa myös toteutuksen eri vaiheissa, mutta ainakin viimeistään projektin päätyttyä.

Jatkokehitys

Kun suunnitelma on toteutettu, ei markkinointia kannata välttämättä lopettaa. Voimme yhdessä katsoa jatkammeko ko. markkinointitoimenpiteiden tekoa ja millä tavalla. Markkinointi on pitkäjänteistä työtä.