EVIGO logo pallot

DIGIMARKKINOINTI

Lisää kävijöitä ja liikevaihtoa

EVIGO logo pallot DIGIMARKKINOINTI

-Lisää kävijöitä ja liikevaihtoa

SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI

 

Sosiaalisuus on avainsana somessa menestymiseen 2020-luvulla. Pelkät logot ja tuotemerkit jäävät kylmiksi ja sen vuoksi yritysten on tuotava persoonaansa esiin. Nykyään ei enää kilpailla siitä, kenellä on eniten seuraajia tai tykkääjiä. Merkitsevämpää on se, kuinka sitoutunutta yleisösi on ja kuinka halukkaita he ovat toimimaan toiveittesi mukaisesti, kuten esimerkiksi ostamaan tuotteitasi ja palveluitasi. Kolmensadan aktiivisen seuraajan joukko voi olla tuloksen kannalta merkittävämpi kuin kolmen sadantuhannen joukko. Siinä kerronnassa me olemme ammattilaisia. Voit jättää some-markkinointisi meidän vastuullemme.

1. Kanavavalinta

Missä sosiaalisen median kanavissa meidän olisi hyvä olla esillä ja sosiaalinen? Siellä, missä tyypillinen asiakkaasi on. 

2. Minkälaista sisältöä?

Arvoa antavaa. Kaikki eivät voi olla viihdyttäviä somessa, mutta me kaikki voimme opettaa. 

3. Miksi sosiaalinen?

Et vain voi julkaista ja hävitä, vaan nykyään on keskusteltava, reagoitava ja kommentoitava.

Miksi valita meidät?

Me tunnemme somen:
-Ajankohtainen kokemusperäinen sekä opiskeltu tieto kanavien algoritmeista.
-Luomme kanssasi sisältöä, joka johdattaa orgaaniseen näkyvyyteen.
-Käytämme erilaisia ohjelmistoja sosiaalisen median hakujen, hashtagejen ja kommenttien seurantaan.

Palvelemme seuraavien some-kanavien hyödyntämisessä:
-Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, Twitter ja Tinder.

ESIMERKKEJÄ TARJOAMISTAMME PALVELUISTA

 

Sivun ja tilin optimointi
Sisältösuunnittelu
Julkaisut ja automatisointi
Business Manager
Kilpailija-analyysit
Messenger
Facebookin työkalut 2020

Feedin ja tilin optimointi
Sisältösuunnittelu
Julkaisut ja automatisointi
Kampanjat ja mainokset
Kilpailija-analyysit
Stories ja IGTV
Vaikuttajamarkkinointi

Kanavan ja tilin optimointi
Sisältösuunnittelu
Julkaiseminen ja automatisointi
Youtube mainonta
Kilpailija-analyysit
TubeBuddy
Tilaajamäärän kasvattaminen

HAKUKONEOPTIMOINTI JA HAKUSANAMAINONTA

 

Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) voi nykyään ratkaista yrityksesi kohtalon. Lähes jokainen ostopäätös alkaa verkkohaulla ja vertailulla. On hyvin merkittävää, että yrityksesi näkyy hakutuloksissa. Ota meidät kumppaniksesi hakukonenäkyvyytesi varmentamiseksi.

Maailma muuttuu jatkuvasti ja myös Googlen algoritmi on jatkuvassa muutoksessa. SEO ei ole kertaluontoinen hankinta, vaan sivustoja on optimoitava herkeämättä ja uutta sisältöä on luotava säännöllisesti.

 

MIKSI VALITA MEIDÄT?

Meillä on vuosien kokemus SEO:sta sekä työkaluja, millä voimme optimoida verkkosivusi näkymään hakukoneissa paremmin. Tiedämme myös miten luoda sellaista sisältöä, joka parantaa hakukonenäkyvyyttä.

Nousu hakutuloksissa

Löytyvätkö verkkosivusi toimialasi tärkeimmillä hakusanoilla toiminta-alueellasi? Me saamme nostettua teidät hakutuloksissa ylöspäin.

Hakusanojen tehostaminen

Kilpailtujen, mutta tärkeiden hakusanojen kohdalla on syytä tehdä myös maksettua markkinointia.

Verkkovierailijat ja tulos

Saamme aikaan sivustojesi kävijämäärän kasvun. Ohjaamme kävijät ostopolulle, mitä kautta syntyy myyntiä ja tyytyväisiä asiakkaita.

MARKKINOINNIN AUTOMAATIO

 

Haluaisitko yrityksesi kaupan käyvän myös nukkuessasi? Tämä onnistuu markkinoinnin automaation kautta. Liidien keräys, retargeting, pixelit, sähköpostit ja uutiskirjeet sekä tekstiviestit ovat yhdistettynä tutkitusti tehokas markkinointitapa. 

Markkinoinnin automaatiossa luomme automaattisen prosessin, mikä sitouttaa ihmiset sanomaamme niin hyvin, että he luopuvat yhteystiedoistaan GDPR-vaatimusten mukaisesti. Sisältömarkkinointi ja re-targeting sekä pixelit houkuttelevat henkilön verkkoympäristöön niin monta kertaa, että jossain vaiheessa hän luopuu yhteystiedoista.

Saatuamme yhteystiedot alkaa asiakkaan vähitellen tapahtuva sitouttaminen yritykseen, sen arvoihin, tuotteisiin, henkilöstöön ja palveluihin. Tämäkin tapahtuu ainakin osittain automaattisesti sähköpostimarkkinoinnin kautta.

Kun asiakas alkaa kiinnostua ja sitoutua sanomaan sekä antaa signaaleja ostoaikeista, hänelle aletaan lähettää call to action -tyyppistä sanomaa sähköpostilla sekä mahdollisesti myös tekstiviesteillä. Lopulta hän päätyy asiakkaaksi.

Tyytyväinen asiakas halutaan säilyttää sitoutuneena, joten sama prosessi aloitetaan osittain uudelleen.

ESIMERKKEJÄ

 

Liidisivusto

Houkutteleva sisältö johtaa asiakkaan liidin keräys -sivustolle. Tämä voi tapahtua myös suoraa Facebookissa. 

 

Uutiskirjeet sähköpostilla

Algoritmit eivät vaikuta sähköpostien näkyvyyteen niin paljoa kuin some-julkaisuissa. Noin 30 % uutiskirjeistä avataan.

 

Tekstiviestit

Aivan loistava tapa markkinoida silloin, kun asiakas on sitoutunut yritykseen. Lähes jokainen avaa kaikki saapuneet tekstiviestit. 

 

Evigo Oy

Teknotie 14-16
91930 Napapiiri, Rovaniemi

Evigo Oy

Teknotie 14-16
91930 Napapiiri, Rovaniemi